Tuesday 25 November 2014

1st Segmen Blogwalking & Kenali Blogger By Nad Dea

Hai semua yang sedang membaca. Cik Nad Dea kita buat Segmen Blogwalking & Kenali Blogger. First time buat segmen katanya. Saya pun first time join segmen macamni. Berjodoh jumpa blog Cik Nad Dea ni. So.. I'm so excited !
Kalau nak join..klik la banner kat bawah ni ^.^
Dateline : 30 Nov 2014


10 Fakta Mengenai saya (Fila)

1. Nama diberi sejak lahir ialah Dafila Binti Zulai.

2. Berasal dari Sarawak. Orang kampung.

3. Lahir pada 4 Januari 1993, 21 tahun.

4. Sangat gemar mendengar Qasidah.

5. Seorang pelajar Diploma In Nursing, Sem 5. InsyaAllah graduate Jun 2015.

6. Sangat gemar cuba sesuatu yang baru salah satunya join segmen macamni. First time ni!

7. Seorang pengedar sah Shaklee sebab produk ni berkesan untuk saya dan family saya.

8. Suka minum Vico + ESP Shaklee sebelum tidur. Tak boleh tidak !

9. Gemar baca majalah JOM!

10. Suka berkawan dengan ramai orang dari semua negeri. Kalau boleh nak belajar bahasa semua negeri di Malaysia.

11. Lilo & Stitch Lover.

12. Sangat tidak suka tempat yang sesak. Tapi hospital selalu jugak sesak. hehehe...

-Fakta lebih 10- hehehe




Lots of Love,
Fila

SHAKLEE 1028235

0109677884

3 comments:

  1. Assalamualaikum. Terima kasih sudi join segmen saya yang tak seberapa ni. Wahh.. akak amik nursing. Bleh la rawat saya. Hehe :)

    http://fiqadira.blogspot.com/2014/11/senarai-peserta-1st-segmen-blogwalking.html

    ReplyDelete
  2. Boleh...nanti bagi injection...heheheeh...nak nak?

    ReplyDelete