Thursday 20 November 2014

SAYA DAN MASTER DAN SAYA

Kisah kami bermula begini...
{1 new message from Mummy Athirah}
"Fila..ada berita gembira utk Fila ni...ade sideline jemput untuk program "Lets Design Your Life" di Sarawak... Dianjur oleh Master to be Nur Zahirah"-attach satu gambar.
ni gambar nya :)
Saya simpan lagi poster dia tau. Masa tu macam nak melompat seronok. Lagi-lagi di Kuching Park Hotel..memang seronok la jadinya.
Masa tu tak fikir lain dah...fikir mesti pegi jugak. Saya pinjam duit kakak saya untuk bayar masuk. Terima kasih kak :)
Nak sampai ke situ pun kakak yang hantarkan. Habis program pun kakak yang datang ambil.
Masa ni segala perasaan ada tapi yang paling nervous ialah dapat jumpa orang baru.. Fila je yang merupakan sideline..Orang lain memang Master Zaleha kenal.
Masa ni nak menangis pun ada sebab tanpa upline disisi. Ini kan progaram Shaklee yang pertama saya hadiri. Lagi lucu bila saya pakai baju kurung.. Hahahahaha... Macam nak pergi kenduri kahwin orang. Tengok ni..
baju kurung :)
Ni Master to be Zaleha
Master To be Zaleha ni orang Sarawak tau. Seronok sangat masa ni dapat jumpa orang yang berilmu dan sudi berkongsi ilmu.
Ini semua kawan kawan baru yang sama sama berjuang dalam Shaklee. 
Dan yang paling seronok bila dapat rasa aura seorang Master yang hebat. Dapat jumpa, peluk dan dengar ilmu daripada beliau. 
Inilah kisah pertemuan pertama saya dalam Shaklee.




Lots of Love,
Fila
SHAKLEE 1028235
0109677884

No comments:

Post a Comment