Thursday 13 November 2014

Perbezaan Omega Guard Shaklee



OMEGA GUARD

Minyak Ikan Terbaik Dunia.
Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hatiminyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk omega dipasaran,

Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi, Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-lemak omega-EPA dan HDA.

Kebanyakkan pengusaha-pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan.

Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard. Ia dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan-merbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB-merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.



sumber : Shaklee Panduan Nutrisi

Lots of Love,
Fila

SHAKLEE 1028235
0109677884

No comments:

Post a Comment